google-site-verification: googleaf36d950cd3dff11.html

Lelaki Malaya tak romantik? Jejaka LOMBOK Lebih PRO??


Wahh~~ hot betul.Yeke?Hmm ramai perempuan-perempuan yang mengadu pada aku boyfriend atau suami mereka lansung tak romantik! Lelaki Malaya la tu~ kih3! Personaliti lelaki ni sebenarnya lebih suka menunjukkan kasih sayang melalui perbuatan, bukan dengan perkataan. Sang pompuan ni pulak (jangan marah ek kaum pompuan) lebih suka kasih sayang tu diluahkan melalui perkataan dan belaian mesra manja bla bla bla..hahaha

Ramai yang tidak berpuas hati sebenarnya. Ade la kawan pmpuan aku tu, lama dah la kawen tapi bawah 5 tahun la.. Mereka ni keje di tempat yang sama cuna jabatan lain. Dalam perjalanan sang suami ni bertanya:
"Ayang nak bunga tak?"
Si isteri menggeleng..

Ha ape yang korang dapat simpulkan dari situasi ni? Adu si isteri pada aku, ala kalau nak bagi bunga tu bagi jela xyah tanye2..(betul jugak). Abis aku pun tanye la balik si isteri tu
"abis yang kau geleng pale tu knape?kan ko nak bunga tu"
Jawab si isteri ni pulak
"xkan la aku nk cakap..nak!nak!nak!, malu la~sendirik mau paham la"

Adakah kaum lelaki di luar sana telah faham?Pompuan ni kalau dia geleng tu belum tentu dia tak nak sesuatu bende atau perkara.. Jadi rajin2lah mengkaji..Jangan pulak dh 50x girl korang kata xnak korang ajak gak, kene penampar Arab jangan salahkan aku~huhu

Wokey takat ni je.. Wa caw dlooo~

2 comments:

Sharinginfoz said...

hmmm pelik juga kan..maybe lelaki melayu tak nak tunjuk or memang tak tahu or malu.. apa-apa pun buatlah keputusan yang terbaik

Jom Carrefour Express

Nombor Kat McD???

Kyuubi_85 said...

dah tu, siapa suruh geleng? kadang laki ni lurus skit. ko kata tanak, dia terus x bagi. tp ada gak yg memahami. :D

Post a Comment

 
©2009 Hanya Untuk Lelaki | by TNB